Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

Trevlig fikastund

Av piah - 4 juli 2012 22:09

Idag tog det en stund innan jag vaknat till och gjorde mig i ordning för att besöka några affärer

i Umeå. Kontaktade en kompis , fråga om hon ville ta en fika. Vihade en trevlig stund med macka+kaffe innan vi besökte några affärer. Köpte skor att ha på jobbet, sökte även några dansskor men fann inga. Sulerna verkade fel, svårt när man inte har golvet att prova dom på :)

Sen skjutsa jag hem henne och blev bjuden på paj o kaffe..Mums så gott det var.

Hemvägen hade jag leende på läpparna. Hoppas vi gör om det snart igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av piah - 2 augusti 2012 12:34

Vilken ledig dag..städa och tvätta. Nåja, kvällen blir trevlig  iaf.Dansa i Umeå till Martinez. En toppen orkester med rara medlemmar. Ska bli kul och höra den nya vikarierande sångerskan. Nu åker dansbandsmusiken på och dansen den går med mo...

Av piah - 2 augusti 2012 08:58

Min lediga dag..Skönt. Egentligen är jag väl inte ledig, är ju mycket i hemmet som ska göras men jag gör ju det jag vill och när jag vill. Sitter här med kaffekoppen framför mig. 1:a goa koppen    Solen är framme, konstigt den brukar vara bor...

Av piah - 1 augusti 2012 21:25

Nu kommer tanken som alla eller många pratar om..Gympa eller träning. Jag promenerar mycket och ofta sen finns sånt jag vill göra men kommer inte till start, Simma, spela tennis t.ex. Många gånger har jag velat börja på gym..men tanken skrämmer...

Av piah - 22 juli 2012 13:18


  Idag har jag varit ute och tittat efter hjortronen. Ramla på dessa men dröjer ett tag till innan dom är klara.Är gärna ute i naturen men äter inte dessa. Vill inte ha lukten ens på fingarna :) men oundvikligt då jag plockar dessa för att gl...

Av piah - 19 juli 2012 00:27


Nu har jag varit vid datan längre                                                                         än vanligt. När musiken skvalar och jag är inne på Fb försvinner tiden fort. Bör krypa i säng så jag orkar möta morgondagen.              ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här inne


Ovido - Quiz & Flashcards