Direktlänk till inlägg 8 juli 2012

Fullt upp..

Av piah - 8 juli 2012 22:09

Helgen har bestått av jobb och dans. Kanske inte konstigt det känns

som jag går på sista versen. 

Bytte skift i lördags, slutade tidigare. Söndagen bytte jag också så jag börja senare. Ville så gärna kunna dansa till Streaplers när dom ändå var här på Täfteå Logen.

Blev en kväll med mycket folk, ca 1000 inlösta. Dansades från första början, knuffande och puttande. Syndes att dom som inte brukar vara ut fanns där. Då brukar det bli stökigt på golvet. Och så en del som intagit för mycket alkohol.

Orkestern spela den ena gobiten efter den andre..ibland vart jag 15 år :) gamla och nya låtar. 

Efter första paus började det droppa av folk..lite bättre utrymme vart det.

När väl dansen var slut så apploderades dom fram igen..spelade 2 snabba låtar..apploderades fram igen..spelade 2 jätta snabba bitar, vad folk hade kul..några stod nedanför scen och applodera mm..Jissesvilken glädje det fanns..ja hela kvällen.

När det väl var slut så köpte jag nya Cd:n som spelades i bilen på väg hem.

Den resan skulle få varit längre. Vad gott jag mådde.

Klart lyckad danskväll med en super bra orkester


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av piah - 2 augusti 2012 12:34

Vilken ledig dag..städa och tvätta. Nåja, kvällen blir trevlig  iaf.Dansa i Umeå till Martinez. En toppen orkester med rara medlemmar. Ska bli kul och höra den nya vikarierande sångerskan. Nu åker dansbandsmusiken på och dansen den går med mo...

Av piah - 2 augusti 2012 08:58

Min lediga dag..Skönt. Egentligen är jag väl inte ledig, är ju mycket i hemmet som ska göras men jag gör ju det jag vill och när jag vill. Sitter här med kaffekoppen framför mig. 1:a goa koppen    Solen är framme, konstigt den brukar vara bor...

Av piah - 1 augusti 2012 21:25

Nu kommer tanken som alla eller många pratar om..Gympa eller träning. Jag promenerar mycket och ofta sen finns sånt jag vill göra men kommer inte till start, Simma, spela tennis t.ex. Många gånger har jag velat börja på gym..men tanken skrämmer...

Av piah - 22 juli 2012 13:18


  Idag har jag varit ute och tittat efter hjortronen. Ramla på dessa men dröjer ett tag till innan dom är klara.Är gärna ute i naturen men äter inte dessa. Vill inte ha lukten ens på fingarna :) men oundvikligt då jag plockar dessa för att gl...

Av piah - 19 juli 2012 00:27


Nu har jag varit vid datan längre                                                                         än vanligt. När musiken skvalar och jag är inne på Fb försvinner tiden fort. Bör krypa i säng så jag orkar möta morgondagen.              ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna här inne


Ovido - Quiz & Flashcards